شهرستان دیّر میزبان یک شهید گمنام می‌شود

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیّر گفت: این شهرستان همزمان با ایام فاطمیه میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیّر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این شهرستان همزمان با ایام فاطمیه میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود و پیکر پاک این شهید در مناطق مختلف شهرستان دیّر مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این شهید گمنام از روز یکشنبه ۱۹ آذرماه به مدت سه روز میهمان شهرستان ما خواهد بود ادامه داد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که همه شهروندان بتوانند برای بیعت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا با پیکر شهید دیدار داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان دیّر در ادامه به تشریح جزئیات محل شهادت این شهید خوشنام پرداخت و افزود: این شهید ۲۴ ساله است که در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به فیض رفیع شهادت نائل آمده است و در روستای گلکی شهرستان تنگستان به خاک سپرده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه داریم به برکت خون شهدای والامقام است و همه‌ی ما موظفیم بستر لازم را جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان کشورمان فراهم کنیم و اعضا ستاد استقبال نیز طبق زمان‌بندی و برنامه ریزی مشخص، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.