گزینه های داوری دربی مشخص شدند

دو گزینه داوری دربی ۱۰۲ بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس مشخص شدند.

دربی ۱۰۲ بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی روز پنج شنبه برگزار می‌شود که گمانه زنی‌هایی درباره داوری این بازی صورت گرفته است و  نام چند داور برای قضاوت در این بازی مطرح شده است.   

شنیده‌ها حاکی از آن است که وحید کاظمی و بیژن حیدری گزینه‌های نهایی قضاوت دربی ۱۰۲ هستند و  کمیته داوران از بین این ۲ نفر، یکی را به عنوان داور دربی انتخاب می‌کند.  

گفتنی است کاظمی و حیدری جزء ۶ داوری بودند که هفته گذشته برای شرکت در یک دوره آموزشی VAR راهی عربستان شده بودند تا لایسنس مربوط به تکنولوژی کمک داور ویدئویی را دریافت کنند. آن‌ها به تهران بازگشتند و اکنون باید دید کدام‌یک از این ۲ داور قضاوت دربی ۱۰۲ را برعهده می‌گیرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
France
تاج کبیر
۱۲:۳۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
هفته قبل همه گفتن آقا این داور برای پیروزی نذارین آخر هم ی گل افساید زدن . داور خودش گفته لنگیه.. دیگ به چه زبانی بگه. باز بنفع گرفتن امیدوارم دربی عدالت رعایت بشه .. ما طرفدارای استقلال با دو قهرمانی اسیا به امید موفقیت تیم محبوبمون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
امجدیه از کی شده آسیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
جامو بدید به کیسه ما راضی نیستیم مثل دفعه قبل اون همه هزینه بشه از بیت المال همین اول کار بدید بره فصل جدید رو اغاز کنیم :))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
برایتان متاسفیم !!!
وقتیکه بجای لایسنس واژه های خوب جایگزین مانند مدرک و گواهینامه و.....داریم چرا اصرار به استفاده از کلمات بیگانه دارید ؟!
البته این یک بیماری است که بصورت همه گیر در بین بسیاری از اهالی قلم و... رایج است و...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
دقیقا مثل تلفظ عمدی ژ بجای ج در کلمات فارسی برای نشان دادن متفاوت بودن .ایند دقت کردید چقدر بین خانمها رواج پیدا کرده.مثلا میخواد بچه خودشو صدا کنه بجای رضا جان میگه رضاژان مادر
آخرین اخبار