برگزاری نمایشگاه کتاب یار مهربان در یزد

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه بزرگ کتاب با عنوان یار مهربان در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران برگزار می‌شود.

 زینل پور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران در طول سال علاوه بر برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی، برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز برای جامعه کار و تلاش استان و عموم همشهریان برگزار می‌کند.

او ادامه داد: علاقه‌مندان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۳ می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به میدان معلم، مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران استان مراجعه نمایند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: این نمایشگاه از ۲۷ آذر لغایت ۷ دی دایر است و در کنار عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب، برنامه‌های فرهنگی نظیر نقد کتاب با حضور نویسندگان کشوری، قصه گویی برای کودکان، داستان خوانی، شاهنامه سرایی و حافظ خوانی به مناسبت شب یلدا اجرا می‌شود.

او با اشاره به تخفیف کتاب‌های عرضه شده تا سقف ۵۰ درصد گفت: یکی از مشوق‌های این نمایشگاه خرید کتاب در ۱۰ قسط بدون چک و ضامن ویژه کارگران استان یزد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار