توقیف پنج خودروی شوتی و کشف کالای قاچاق در تبریز

 فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف پنج دستگاه خودروی شوتی و کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از این خودرو‌ها در تبریز خبر داد.

سردار محمدی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی در مراحل تحقیقاتی از تردد خودرو‌های سواری حامل کالای قاچاق در محور‌های فرعی منتهی به تبریز با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی مقام قضایی خودرو‌های حامل کالای قاچاق را شناسایی و در یک عملیات پلیسی پنج دستگاه از آن‌ها را متوقف و بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به کشف کالای قاچاق از این خودروها اظهار کرد: کالا‌های کشف شده شامل غذای حیوانات خانگی، البسه و مواد بهداشتی و آرایشی است که ارزش آن‌ها از سوی کارشناسان ۳۲ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با بیان اینکه پنج نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه فرماندهی انتظامی در حمایت از تولید داخلی به شمار می‌رود و شهروندان نیز می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در این اقدام مشارکت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار