ضرورت گسترش همکاری صداوسیما با دانشگاه علوم پزشکی یزد

مدیران صدا و سیمای مرکز یزد و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در نشستی راهکار‌های گسترش همکاری‌های دو سازمان را بررسی کردند.

کریمی میبدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: این نشست برای افزایش و تقویت ارتباط و تعامل دوسویه بین صداو سیما‌ی یزد و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد وامیدواریم بتوانیم پزشکی و حوزه سلامت یزد استان را در سطح ملی و شبکه‌های ملی معرفی کنیم.

او افزود: صدا و سیمای مرکز یزد با همکاری شبکه یک برنامه‌ای تولید می‌شود که پزشکان استان در این برنامه حضور دارند و در سطح ملی معرفی می‌شوند. 

هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: همکاری و همراهی صدا و سیما‌ی مرکز یزد با خدمتگزاران سلامت جامعه در دانشگاه علوم پزشکی به منظور اطلاع رسانی و ارتقا خدمات سلامت بسیار ارزشمند است.

او افزود: برنامه‌های سلامت محورمانند گذشته در صدا و سیما با همکاری دانشگاه ادامه دارد و حمایت صدا و سیما در معرفی فرصت ها‌یی که دانشگاه می‌تواند برای ارائه خدمات سلامت به مردم فراهم کند در اختیار ما می‌گذارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تصریح کرد: دانشگاه در برنامه‌هایی که مرتبط با سلامت است نیاز به کارشناسی و همفکری دارد با صدا و سیما همکاری می‌کند و ساخت برنامه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف مثل حمایت از خانواده و حمایت از جمعیت در قالب انیمیشن، برنامه‌های حضوری، دیداری و فیلم‌های داستانی کوتاه و بلند هم برنامه‌هایی که با همکاری صداوسیما و دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار