ثبت ۱۱ میلیون افزایش تردد در آزادراه‌های قزوین

رییس پلیس راه قزوین از ثبت ۱۱ میلیون افزایش تردد در آزادراه های استان در سال جدید خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: میزان تردد در آزادراه‌های استان در سال جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ میلیون دستگاه، یعنی معادل چهار درصد افزایش نشان داده است.

افزود: میزان تردد‌های صورت گرفته در مسیر آزادراهی استان قزوین در سال جدید به بیش از ۲۵۰ میلیون دستگاه وسیله نقلیه رسیده که نشان می‌دهد روزانه به طور میانگین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در آزادراه‌های استان صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: برای کنترل عبور و مرور در سطح آزادراه‌های استان قزوین و انضباط بخشی به ترافیک خودرو‌ها در سطح جاده‌ها، با استقرار روزانه ۴۵ تیم پلیس راه در مسیر‌های اصلی و فرعی استان اقدام به گشت زندی می‌کنند.

سرهنگ ذاکری منش میزان کاهش مجرومان در سوانح جاده‌ای را ۳۲ درصد اعلام کرد و یادآور شد: با انجام اقدامات ترافیکی و حضور شبانه روزی پلیس در سطح جاده ها، خوشبختانه میزان مجرومان در سطح آزادراه‌های استان قزوین به میزان قابل توجهی کاهش داشته است.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس راه برای برخورد با رانندگان متخلف هرگز به دنبال مچ گیری آنان نبوده و همواره تلاش دارد تا با انجام و اجرای طرح‌های متعدد در طول مسیر‌های آزادراهی، جاده‌های اصلی و فرعی موضوع پیشگیری از تخلفات را سرلوحه کار خود قرار دهد.

این مسئول انتظامی در خصوص ارسال پیامک تخلف به رانندگان متخلف نیز یادآور شد: خودرویی که بر اثر ارتکاب تخلف جریمه می‌شود، بلافاصله پیامک آن از سوی پلیس دریافت می‌شود، اما ارسال آن به خاطر وجود برخی اختلال‌های مخابراتی و ارتباطی کمی با تاخیر صورت می‌گیرد.

۶ هزار و ۶۷۰ کیلومتر راه ارتباطی در استان قزوین وجود دارد که ۲۲۰ کیلومتر آن آزادراه، ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه و ۷۰۰ کیلومتر آن نیز راه اصلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار