الاتحاد عربستان ۱ - ۳ الاهلی مصر/ خداحافظی یاران بنزما از جام باشگاه‌های جهان + فیلم

الاتحاد عربستان با شکست مقابل الاهلی مصر نتوانست به نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان برسد.

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که به عنوان میزبان بازی‌ها در این رقابت‌ها حضور دارد، در شهر بریده عربستان میزبان الاهلی مصر (قهرمان قاره آفریقا) بود که با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

در نیمه اول، الاهلی به دلیل برخورد توپ به دست مدافع الاتحاد در محوطه جریمه، صاحب ضربه پنالتی شد و نماینده مصر با ۱ گل از ببر‌های جده پیش افتاد. همین اتفاق در اواخر نیمه اول به سود الاتحاد نیز افتاد و کمک‌داور ویدیویی به سود یاران بنزما اعلام ضربه پنالتی کرد؛ اما پنالتی ستاره فرانسوی توسط دروازه‌بان الاهلی مهار شد.  

با وجود حملات الاتحاد در نیمه دوم، این الاهلی بود که طی ۳ دقیقه (دقایق ۵۹ و ۶۲) برای ۲ بار دیگر دروازه الاتحاد را باز کرد تا نسخه نماینده عربستان عملا پیچیده شود. کریم بنزما در دقیقه ۲+۹۰ یکی از گل‌ها را جبران کرد، اما برای بازگشت به بازی بسیار دیر شده بود.

الاهلی مصر که آنتونی مودست را در دقیقه ۹۰ و پس از سه دقیقه حضور در زمین با کارت قرمز مستقیم از دست داد، با پیروزی سه بر یک مقابل الاتحاد عربستان به نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان رسید و حریف فلومیننزه برزیل، قهرمان باشگاه‌های آمریکای جنوبی شد و باید سه روز دیگر (دوشنبه) به مصاف این تیم برود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
قابل توجه فوتبالیستهای پرمدعا و همیشه بهانه جوی ما. بازیکنان مصری با یک هزارم امکانات عربستانی ها در خاک خودشان با ( بهترین و باکیفیت ترین )بازی و صدالبته با( غیرت و جنگندگی)
الاتحاد را زیر پا ( له ) کردند. حالا شما هی غر بزنید و با وجودامکانات میلیاردی برای شکستهایتان بهانه بیاریددددددد
آخرین اخبار