ایجاد ۲۰ ایستگاه برفروبی در سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از ایجاد ۲۰ ایستگاه برفروبی و آمادگی ۳۰۰ نفر نیرو در سنندج خبر داد.

عرفان فتحی معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار کرد:  در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان ۱۵۰ دستگاه خودرو ستاد برفروبی و ۸ تیم آتش‌نشانی نیز در سطح شهر فعال می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ ایستگاه برفروربی در کل شهر گفت: ۱۰ هزار تن نمک و ماسه تا این لحظه تامین شده و ایجاد ۴۰ مخزن نمک در هر منطقه پیش‌بینی شده است.

فتحی خطرنشان کرد: اولویت اصلی ستاد برفروبی شهرداری سنندج اماکن امدادی، خدماتی، خیابان‌های اصلی و شریانی است و بعد از مسیر‌های اصلی به مسیر‌های فرعی ورود می‌کنیم.

فعالیت ۳۰۰ نیرو در ستاد برفروبی سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه در هر منطقه به صورت میانگین ۵ ایستگاه برفروبی فعال شده و در مجموع ۳۰۰ نفر نیرو در ستاد برفروبی فعالیت خواهند کرد گفت: با توجه به اینکه روزانه ۴۰۰ تن زباله در سطح شهر جمع‌آوری می‌شود تیم‌های برداشت زباله در کنار نیرو‌های خدمات شهری ساماندهی شده‌اند.

وی یادآور شد: برای ارتقای سطح توان و بهره‌وری بهتر نیرو‌ها امکانات رفاهی از جمله محل استراحت، لباس مناسب و تجهیزات برای پرسنل تامین شده است.

فتحی اضافه کرد: با توجه به گستردگی سطح شهر و با هدف خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان نسبت به سال گذشته ماشین آلات را ۴ برابر افزایش داده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: امسال از دو تانکر کلرید سدیم که کار جدیدی است استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.