حضور حوزه هنری با ۱۰ مستند در جشنواره سینما حقیقت

مراکز مختلف حوزه هنری انقلاب اسلامی مجموعاً با ۱۰ مستند در بخش‌های مختلف هفدهمین جشنواره‌ فیلم سینماحقیقت حضور دارند.

 ده مستند توسط مرکز مستند سفیرفیلم، مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی و مرکز هنری-رسانه‌ای سلوک تهیه شده‌اند.

مرکز مستند سفیرفیلم که از مراکز وابسته به سازمان سینمایی سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی است با چهار مستند در جشنواره سینماحقیقت حضور دارد. مستندهای "مقدس‌نما"، "بچه‌دزد"، "رزیدنت" و "رویای بزرگ" در بخش مسابقه ملی جشنواره حاضر هستند.

مرکز مستند سوره نیز با دو مستند "جمال‌الدین" و "محرمانه دوحه" به هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران آمده است.

مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی هم دست پری در جشنواره‌ی سینماحقیقت امسال دارند. مستندهای "داستان بارانی" از خراسان رضوی و "ارجنا" از استان چهارمحال‌وبختیاری که تولید مشترک حوزه هنری این دو استان و سازمان سینمایی سوره هستند درکنار مستند "دختر کوه نور" از استان کهگیلویه‌وبویراحمد، سهم مراکز استانی حوزه هنری از جشنواره سینماحقیقت را تشکیل می‌دهند.

مرکز هنری-رسانه‌ای سلوک وابسته به حوزه‌هنری انقلاب اسلامی نیز با مستند "مشت در نمای درشت" که روایتی از زندگی شاعر مرحوم سیدحسن حسینی است در بخش نمایش‌های ویژه‌ی جشنواره‌ی سینماحقیقت حضور دارد. به این ترتیب در مجموع مراکز مختلف حوزه هنری‌ انقلاب اسلامی امسال با ده فیلم مستند، در بخش‌های مختلف جشنواره‌ی "سینماحقیقت" حضور می‌یابند.

گفتنی‌ست، هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران "سینماحقیقت" از ۲۷ آذر تا ۲دی در تهران و به میزبانی پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار