معاون بازرسی اداره کل صمت خراسان‌جنوبی اعلام کرد؛

ضرورت تأمین گاز مایع مورد نیاز مردم به اندازه کافی/ قیمت مصوب برای کپسول گاز مایع اعلام شد

سرگلزایی بر لزوم تأمین و توزیع گاز مایع مورد نیاز مردم به اندازه کافی از سوی انجمن توزیع گاز مایع در خراسان جنوبی تأکید کرد.

سرگلزایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: با عنایت به در پیش رو بودن فصل زمستان و افزایش تقاضا برای گاز سیلندری ال‌پی‌جی و لزوم تأمین گاز مایع مورد نیاز مردم، نظارت بر این مهم در دستور کار حوزه بازرسی اداره کل صمت قرار دارد.

او افزود: قیمت مصرف‌کننده گاز مایع برای مصارف سهمیه‌ای و غیرسهمیه‌ای از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تعیین شده است. 

سرگلزایی ادامه داد: بر این اساس، عرضه گاز مایع به مصرف‌کنندگان از سوی شرکت‌های موزع در سطح استان می‌بایست به ازای هر کپسول ۱۱ کیلویی برای مصارف سهمیه‌ای به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و برای مصارف غیرسهمیه‌ای ۳۰ هزار و ۶۹۰ تومان صورت گیرد. 


بیشتر بخوانید


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: همچنین سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نرخ تعیین شده برای مصارف سهمیه ای، طبق سنوات گذشته به ازای هر کیلوگرم گازمایع ۲ هزار و ۵۳۶ تومان و برای مصارف غیرسهمیه‌ای با حداکثر ۱۰ درصد بالاتر از قیمت سهمیه‌ای را اعلام کرده است. 

او با اشاره به اینکه در مجموع ۵ شرکت توزیع گاز مایع در استان وجود دارد بیان کرد: در مورد تأمین گاز مایع برای استان نیز محدودیتی وجود ندارد و بر اساس تراکنش‌های درگاه سامانه سدف شرکت ملی نفت، گاز مورد نیاز مردم نیز تأمین می‌شود.

سرگلزایی عنوان کرد: هم‌استانی‌های گرامی هرگونه گزارشی در ارتباط با کمبود، عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی از مبالغ اعلامی را می‌توانند از طریق شماره تماس ۱۲۴ برای پیگیری و رسیدگی اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار