سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

ضعف مدیریت و کم‌کاری در اختلال در پمپ‌های بنزین مشهود است

نخعی گفت: ضعف مدیریت و کم‌کاری به‌دلیل مجموعه‌ای از مباحث فنی و انسانی در اختلال در پمپ‌های بنزین مشهود است.

مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اختلال در پمپ‌های بنزین گفت: سامانه هوشمند سوخت سامانه خوبی است منتهی یک مقدار قدیمی شده و حدود ۱۷ سال است از که از عمر آن می‌گذرد و نیاز به به‌روزرسانی دارد.

وی ادامه داد: در حادثه قبل هم بر به‌روزرسانی تجهیزات و ساماندهی نیروی انسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، تاکید کرده بودیم، اما متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفت و باعث شد که این اتفاق دوباره رخ دهد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس اظهار کرد: کار میدانی که دیروز صورت گرفت کار خوبی بود بلافاصله خیلی از جایگاه‌ها را دوباره به سرویس‌دهی برگرداندند و باید از رسانه‌ها تشکر کنیم، چون خیلی خوب حمایت و پشتیبانی کردند تا جو روانی منفی در کشور ایجاد نشود.

نخعی بیان کرد: در ریشه‌یابی این مسئله که آیا این مسائل صرفا فنی است و یا مربوط به مباحث انسانی است ضرورت دارد یک‌بار دیگر این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد گرچه در حادثه دو سال پیش این موضوع را بررسی و جلساتی در کمیسیون انرژی برگزار کردیم و تاکیدات لازم صورت گرفت همچنین در خصوص اختلال اخیر هم جلسه‌ای خواهیم داشت که احتمال حضور وزیر نفت در این جلسه وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: باید ببینیم آنچه در جلسه قبل تاکید شد چند درصد آن انجام شده و چند درصد انجام نشده و چرا انجام نشده است، اما آنچه مشهود است ضعف مدیریت و کم‌کاری به‌دلیل مجموعه‌ای از مباحث فنی و انسانی در این اتفاق است.

وی ادامه داد: پمپ بنزین جای حساسی است و مباحث اجتماعی و امنیتی در پی دارد، چون نیاز روزانه مردم است و گستره آن به اندازه کل کشور است و همه مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این خباثت دشمنان کشور که در میدان‌های دیگر شکست خوردند این‌طور می‌خواهند برای کشور ما مشکل ایجاد کنند که توطئه‌هایشان حتما خنثی خواهد شد.

نخعی بیان کرد: هر جایی که اشکالی پیش می‌آید اسرائیلی‌ها می‌گویند کار ما بود البته باید بررسی شود که این‌ها به پمپ‌های بنزین حمله کردند یا نه لذا باید منتظر اظهارنظر نهاد‌های رسمی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
چرا انقدر ضعف
آخرین اخبار