فرماندار اسکو مطرح کرد؛

ضرورت رعایت اصول ترافیکی و ایمنی در جاده ایلخچی

فرماندار اسکو جاده ایلخچی را جزو مسیر‌های پر تردد آذربایجان شرقی دانست و بر ضرورت رعایت اصول ترافیکی و افزایش ایمنی در آن محور تاکید کرد.

آقای فیروزی در نشست کمیته ایمنی و حمل نقل اسکو با اشاره به تردد روزانه ۱۲۰ هزار خودرو در محور ایلخچی در روز‌های تعطیل گفت: مسیر جزیره اسلامی از سرای تا آق گنبد هم به علت تک بانده بودن از محور‌های پرتردد شهرستان است و با وجود مشکلات عدیده در این محور کنترل جاده‌ای در محدوده مسیر جزیره اسلامی توسط پلیس راه به صورت مطلوب انجام می‌گیرد.

وی به مسیر گردشگری روستای کندوان و ثبت جهانی این روستا هم اشاره کرد و گفت: افزایش ایمنی جاده‌ای این مسیر و رفع خطرات آن بسیار مهم است و باید نوع خطرات و تعداد نقاط حادثه خیز این مسیر گردشگری احصا، رفع و جاده هم استانداردسازی شود.

آقای فیروزی عرض کم جاده و نبود شانه خاکی را در برخی نقاط از جمله نواقصات و مشکلات حادثه خیز این مسیر عنوان کرد و ادامه داد: این مسئله برای رانندگان غیر بومی موجب بروز سوانح جاده‌ای می‌شود.

فرماندار اسکو همچنین از تامین اعتبار لازم برای برقراری روشنایی مجدد در سربالایی جاده قدیم سهند خبر داد و گفت: با تامین اعتبار یک میلیارد تومانی مشکل روشنایی سربالایی سهند در حال رفع شدن است. 

وی بر لزوم افزایش خدمات امدادی و ضرورت ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر این شهرستان در میدان شهید باکری سهند تاکید کرد و گفت: با ایجاد این پایگاه امدادی خواهیم توانست از امکانات آن در امداد رسانی سریع در مسیر اتوبان تبریز - سهند استفاده کنیم.

برچسب ها: پلیس راه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار