یادواره شهدا فرصتی برای انتقال اندیشه آنان به نسل امروز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: یادواره شهدا با همفکری دانش آموزان برای انتقال اندیشه شهدا به نسل امروز در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: گلزار مرزانک و زربند در مدت چهار ماه در شهرستان اشکذر تکمیل شده است و همچنین گلزار شهید گمنام نیز در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه گلزار مرکزی شهرستان اشکذر نیز تا پایان همین ماه تکمیل می‌شود افزود: همچنین یادواره آبروی محله در مورد شهید اسلامی با همکاری سپاه برگزار شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: یادواره شهدای خضرآباد نیز با همکاری سپاه، فرمانداری این شهرستان، بخشداری مرکزی و خضرآباد برگزار شده است.
 
افزونی اظهار داشت: هر هفته دیدار با خانواده شهدا و جانبازان در شهرستان اشکذر صورت می‌گیرد همچنین دیدار‌های جداگانه هر دو هفته یکبار با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر تصریح کرد: برنامه پایش سلامت نیز در این شهرستان برای خانواده‌های جانبازان به صورت رایگان انجام می‌شود.

او بیان کرد: وصیت شهدا نیز در نماز جمعه و مدارس خوانده می‌شود که نسل نوجوان و جوان نیز با شهدا بیشتر آشنا شوند و بدانند که آن‌ها نیز دانش آموز بودند و در حال حاضر نسل امروز می‌توانند با قلم و نوشتن و رفتار خود راه شهدا را ادامه دهند.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: تا پایان سال نیز برنامه‌ای برای نسل نوجوان و جوان با همکاری آموزش و پرورش با عنوان یادواره شهدا با همفکری و اجرا دانش آموزان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار