برنامه کاشت ۴۵۰ هزار درخت در کرج

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از پیگیری کاشت ۴۵۰ هزار درخت در کرج تا تعیین تکلیف پارک آبخیزداری هلجرد خبر داد.

یحیی رمضانی روز چهارشنبه ۲۹ آذر در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در جریان دیدار با دکتر نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تعیین تکلیف پارک آبخیزداری هلجرد مطرح و پیرامون اجرایی شدن آن بحث و تبادل نظر شد.

وی همچنین با اشاره به دستور رئیس جمهور برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور و تحقق سهم شهرستان کرج نیز در این رابطه گفت: امسال در کرج باید ۴۵۰ هزار درخت کاشته شود که در جریان این دیدار نحوه اجرای طرح درختکاری از آغاز دی ماه دردستور کار قرار گرفت.

فرماندار کرج در ادامه گفت: پیگیری وصدور دستورات لازم رئیس منابع طبیعی کشور مبنی بر تحقق تعهد قطار شهری تهران در رابطه با پروژه احداث ساختمان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد که مقرر شد در سطح ملی پیگیری لازم از سوی آن سازمان انجام شود.

وی افزود: دکتر نوبخت با قول مساعد پیگیری موضوعات مربوط به طرح های آبخوان‌داری و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج را در دستور کار قرار دادند لذا مقرر شد در مناطقی که طرح مطالعاتی انجام شده با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گاویون‌های لازم در نقاط پرحادثه شهرستان رایگان احداث شود.

برچسب ها: کاشت نهال ، کاشت درخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.