تجلیل استاندار کردستان از بانوی رکورد دار گینس

استاندار کردستان با حضور در منزل بانوی سنندجی، که با طی کردن مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با دستان بسته، رکورد جدیدی در گینس به ثبت رساند، از این افتخارآفرینی تجلیل کرد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز چهارشنبه با حضور در منزل فاطمه ظاهری رکورد دار گینس، افتخارآفرینی این بانوی سنندجی را تبریک گفت و از وی تجلیل کرد.

استاندار کردستان در این دیدار صمیمانه با بیان اینکه ورزشکاران و جوانان این استان در آوردگاه‌های مختلف جهانی توانسته‌اند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند و برگ زرینی به شایستگی‌های این استان بیافزایند، اظهار کرد: امیدواریم راهتان پرتکرار باشد و شاهد آینده ای درخشان برای استان با وجود افتخارآفرینان این عرصه باشیم.

وی گفت: امید است مانند همیشه شاهد درخشیدن جوانان این مرزبوم در عرصه‌های مختلف ورزشی و علمی باشیم و بارها پرچم کشور عزیزمان در این آوردگاه به اهتزاز درآید.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه کردستان، خاستگاه و پایگاه ورزش‌های گوناگون است، خاطرنشان کرد: جوانان این استان علیرغم همه کاستی ها و مشکلات توانسته اند در رشته های ورزشی، در عرصه های ملی و بین المللی افتخارآفرینی کنند و خوش بدرخشند‌.

تجلیل استاندار کردستان از بانوی رکورد دار گینس

استاندار کردستان با ذکر اینکه در حمایت از این بانوی توانمند ظرفیت های قانونی را بکار خواهد گرفت ضمن  قدردانی از خانواده این بانوی رکورددار، گفت: خانواده‌های این ورزشکاران در موفقیت آنان موثر و بستر ساز این افتخار آفرینی بوده اند که شایسته تجلیل و قدردانی هستند.

 فاطمه ظاهری، ۲۴ آبان ماه جاری توانست با شنا کردن مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با حجاب اسلامی و دستانی بسته، رکورد جدیدی را در گینس به ثبت برساند.

طبق اظهارات این بانوی سنندجی ۲۰ سال است شنا می‌کند و در مسابقات داخلی کشور چندین مقام را کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.