پلنگ دره و سرانی ناجیان عطش خراسان شمالی

انتقال آب سرانی به خراسان شمالی و انتقال آب پلنگ دره به بجنورد، یکی از مهمترین پروژه‌های آبی استان خراسان شمالی است.

استاندار خراسان شمالی در دیدار با رئیس امور آب، کشاورزی و منابع طبیعی سازمان برنامه و بودجه با تشریح وضعیت آبی استان، بر موضوع اهمیت انتقال آب سرانی به خراسان شمالی و انتقال آب پلنگ دره به بجنورد تاکید کرد و گفت: این دو طرح آبرسانی از مهمترین پروژه‌های آبی استان محسوب می‌شود که نیازمند حمایت‌های بودجه‌ای و اجرایی است.

رئیس امور آب، کشاورزی و منابع طبیعی سازمان برنامه و بودجه هم در این دیدار گفت: انتقال آب پلنگ دره به بجنورد تا پایان سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

محمد ابراهیم نیا رئیس امور آب، کشاورزی و منابع طبیعی سازمان برنامه و بودجه گفت: تامین اعتبار پروژه انتقال آب سرانی که مجوز کمیسیون ماده ۲۳ آن صادر شده است، در اولویت تامین اعتبار خواهد بود.

وی افزود: تلاش می‌شود در راستای تامین منابع اعتبار پایدار برای این پروژه، در لایحه ۱۴۰۳ پروژه انتقال آب سرانی در جداول پیوست قانون بودجه باشد.

ابراهیم نیا همچنین در خصوص انتقال آب پلنگ دره به بجنورد نیز گفت: با عنایت به توجه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در اتمام پروژه‌های نیمه تمام با قابلیت افتتاح و بهره برداری تا پایان ۱۴۰۳، تلاش می‌شود منابع مورد نیاز این پروژه در اولویت تامین باشد.

برچسب ها: پلنگ دره ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.