رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

بی‌طرفی کامل مجریان انتخابات ضروری است

جوهری گفت: ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری رقابتی سالم و پرشور و همچنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شعب اخذ رأی در دستورکار قرار دارد.

جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار، قدرت‌الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دیگر اعضاء برگزار شد.

جوهری در این جلسه با تاکید بر اینکه از اول دی ماه موضوع انتخابات باید در اولویت و راس امور همه مسئولان استانی باشد، بر برگزاری جلسات منظم و مستمر هفتگی و ارائه گزارش و مستندات فعالیت‌های انتخاباتی کمیته‌های زیر مجموعه و ستاد‌های شهرستانی به دبیر خانه ستاد انتخابات استان نیز تاکید کرد. 

وی ضمن استقبال از ارائه پیشنهادات و راهکار‌هایی که زمینه ساز مشارکت پرشور مردم به عنوان تعیین‌کنندگان سرنوشت کشور می‌باشند، تبیین اهمیت امر انتخابات در بین اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاه‌ها و مدارس (رأی اولی‌ها) در مناطق شهری و روستایی را از وظایف مهم برگزار کنندگان انتخابات عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر بی طرفی کامل و عدم جهت گیری جناحی مجریان انتخابات خاطرنشان کرد: تأمین امنیت انتخابات و ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری رقابتی سالم و پرشور و همچنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شعب اخذ رأی در دستورکار قرار دارد.

گفتنی است در ادامه جلسه مسئولین کمیته‌ها گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انتخابات یا انتصابات؟!
مگر در ایران آزادی های مدنی و وجود احزاب و ...وجود دارد؟!
پس این همه سانسور و سرکوب و ترور شخصیت و ..برای چی هست؟!!
مگر مردم ایران حق کمترین اعتراضی به عملکرد را دارند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
بله بی طرفی کامل تو انتخایات باید باشه
آخرین اخبار