۱۶۰ کیلومتر از جاده های آذربایجان‌غربی برف‌روبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: ۱۶۰ کیلومتر از جاده های استان در پی بارش های روز جمعه در نقاط مختلف به ویژه شهرستان‌های جنوبی استان برف‌روبی شد.

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه هم‌استانی‌ها هنگام سفر در مناطق برف‌گیر از زنجیر چرخ و لوازم زمستانی استفاده نکرده بودند، با تلاش های راهداران در نقاط مختلف برف‌گیر، ۳۰ خودرو در مسیرهای مختلف جنوب استان آزادسازی شد. 

وی اضافه کرد: در عملیات برف‌روبی صورت گرفته در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ دستگاه خودرو سنگین مورد استفاده قرار گرفت و ۱۰۰ تن شن و ماسه استفاده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این مدت با تلاش های صورت گرفته از انسداد مسیرهای مختلف جلوگیری شد.

دست نشان تاکید کرد: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماره تلفن ۱۴۱ هستند و کاربران جاده ای می توانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده ها استفاده کنند.

روز جمعه در اکثر محورهای مواصلاتی جنوب آذربایجان‌غربی از جمله مهاباد، پیرانشهر، سردشت، تکاب و شاهین دژ شاهد بارش برف بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.