راه‌اندازی سرویس کیفیت هوا در اپلیکیشن اصفهان من

سرویس کیفیت هوا در اپلیکیشن اصفهان من راه اندازی شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در این اپلیکیشن امکان بهره مندی از میزان کیفیت هوا به تفکیک ایستگاه‌ها در اختیار شهروندان قرار داده شده است.


سعید فردانی افزود: با توجه به اینکه تنفس هوای آلوده و ورزش کردن یا هر نوع فعالیت در این هوا برای هیچ فردی توصیه نمی‌شود، کمک گرفتن از نقشه‌های نشان‌دهنده میزان آلودگی می‌تواند آگاهی‌دهنده خوبی برای خانواده‌ها است.


او گفت: در این اپلیکیشن میزان کیفیت هوا به تفکیک ۱۶ مکان پایش آلودگی هوا در شهر و توسعه آن روی نقشه شهر، امکان بهره‌مندی شهروندان از این اطلاعات به صورت برخط، به تفکیک ایستگاه‌های مختلف پایش در سطح شهر و با جزئیات مربوطه فراهم و روی بستر اپ اصفهان من فراهم شده است.


فردانی افزود: اطلاعات و امکانات ارائه شده توسط این سرویس در اپلیکیشن اصفهان من مواردی همچون مشاهده وضعیت کیفیت هوای برخط روی نقشه، تفکیک ایستگاه‌های کنترل آلودگی هوا در سطح شهر، مشاهده شاخص‌های آلودگی به تفکیک هر ایستگاه، گروه‌بندی وضعیت کیفیت هوا شامل هوای پاک، قابل قبول، ناسالم برای گروه‌های حساس و بسیار ناسالم است.


او گفت: شاخص وضعیت هوا به‌صورت برخط و روزانه دستخوش تغییراتی می‌شود و شهروندان می‌توانند با کلیک روی هر ایستگاه از نقشه جزئیات بیشتری را مشاهده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.