کاربران سامانه رصد در سیستان و بلوچستان، ۲۵ هزار و ۵۵ کدملی را ثبت کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کاربران سامانه رصد اشتغال در استان از ابتدای امسال تاکنون، ۲۵ هزار و ۵۵ کد ملی شاغلان جدید در این سامانه به ثبت رسیده است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت  امسال  که فرآیند ثبت اشتغال ایجادی سال ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌ها در سامانه رصد اشتغال آغاز شده، تا پایان آذرماه ۲۵ هزار و ۵۵ کد ملی به عنوان شاغل جدید در این سامانه شده است.

وی با بیان اینکه آمار ثبت شده معادل ۷۰ درصد تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲ است، افزود: با هم افزایی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها، پیش از پایان سال ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال استان بطور کامل محقق می‌شود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیشترین آمار اشتغال ثبت شده مربوط به کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت است.

وی گفت: اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد مبتنی بر ثبت کد ملی افراد بوده و از این‌رو موضوعاتی مانند تکراری بودن در آن امکان‌پذیر نیست و از سوی دیگر با توجه به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را متعهد به شفافیت و صحت اطلاعات ثبت شده دستگاه‌های اجرایی در خصوص اشتغال می‌داند، فرآیند بررسی تلفنی و سرشماری شاغلان ثبت شده در سامانه رصد را انجام می‌دهد.

سلامی اظهار کرد: دولت سیزدهم، بعد نظارت بر خدمات منجر به اشتغال را به شکل چشمگیری بهبود بخشیده و این امر موجب واقعی‌تر شدن ثبت این گونه خدمات شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار