مشاور مرکز جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو مطرح کرد؛

یزد استان پیشروی کشور در طرح جهاد آب‌رسانی به روستا‌ها

استان یزد به لحاظ اجرای طرح‌های جهاد آب‌رسانی به روستا‌ها سرآمد است.

علی خراسانی مشاور مرکز جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های مستندسازی و اطلاع رسانی جهاد آبرسانی استان یزد، طرح جهاد آب‌رسانی به روستا‌ها را یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در وزارت نیرو برشمرد و تصریح کرد: این طرح باعث محرومیت‌زدایی و بازگشت جمعیت به روستا‌ها به‌عنوان پاک‌ترین واحد‌های تولیدی در کشور می‌شود.

او با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی با روش‌های نوین افزود: در این شرایط خاص کشور نیازمند تبیین دستاورد‌های نظام برای مردم هستیم.

مشاور مرکز جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو مهم‌ترین بخش جهاد تبیین را دریافت بازخورد و بررسی اثربخشی فعالیت‌های رسانه‌ای دانست و گفت: اگر محتوا برای اقشار مختلف بر اساس شناخت آگاهی تولید شود قطعاً نتایج مفیدتری را دارد.

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی جهاد آب‌رسانی به ۵۸ روستای استان یزد گفت: بدلیل اقدامات جهادی صورت‌گرفته با همکاری سپاه استان، بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان، در امر جهاد آب‌رسانی به روستا‌ها در سطح کشور پیشرو هستیم.

او افزود: طبق تفاهم صورت‌گرفته با سپاه به‌زودی ۱۱۰ روستای دیگر نیز تحت پوشش طرح آب‌رسانی قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار