تعیین تکلیف طرح‌های راکد در شهرک‌های صنعتی استان یزد

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: قریب به ۱۰۰ طرح راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد پایش و تعیین تکلیف شدند.

سید مجتبی نجفی معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با اشاره به تداوم پایش طرح‌های صنعتی که اقدامی نسبت به تعهدات خود نکرده اند، گفت: از ابتدای مهر امسال شش جلسه پایش طرح‌های صنعتی که طی قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام به اخذ زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کرده و تعهدات خود را انجام نداده اند برگزار شده است که طی این جلسات برای ۹۶ طرح تصمیم گیری شد.

او با تاکید بر ضرورت اجرای تعهدات طرح‌های صنعتی در زمان مقرر افزود: طرح‌های پایش شده تاکنون مساحتی بیش از ۵۴ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را شامل می‌شود که تعیین تکلیف این طرح‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد تصریح کرد: هر طرح پس از پایش از سوی کمیته‌ای ویژه برای تعیین تکلیف به یکی از کمیته‌های وصول و تعهدات قراردادی، حل اختلاف و داوری و یا هیئت مدیره ارجاع داده می‌شوند که در حال حاضر تنها ۳۴ طرح پس از پایش به کمیته حل اختلاف و داوری ارجاع داده شده است.

نجفی عنوان کرد: سرمایه گذاری در حوزه صنعت نیازمند وجود زیرساخت است و شرکت شهرک‌های صنعتی موظف است زیرساخت‌های مورد نیاز استقرار واحد‌های صنعتی را در قالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم کند، اما از طرفی هر طرح صنعتی باید در موعد مقرر نسبت به اجرای تعهدات قرارداد خود اقدام کند و عدم اجرای این تعهدات پذیرفتنی نیست.

او اذعان کرد: در حال حاضر استان یزد از بین ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره برداری است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد توانسته از بیش از هشت هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی در اختیار، و پنج هزار و ۵۰۰ هکتار را وارد فاز عملیاتی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار