انتقاد رئیس‌کل دادگستری زنجان از جولان معتادان متجاهر در خیابان‌ها و پارک‌های شهر

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر هم چهره شهر از شرایط خوبی برخوردار خواهد شد، گفت: با راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر، معتادان درمان می‌شوند.

حجت‌الاسلام علی فرجی برحق رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات استان زنجان وجود معتادان متجاهر در خیابان‌ها و پارک‌هاست که سبب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شود، در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.

‌رئیس‌کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: با جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر هم چهره شهر از شرایط خوبی برخوردار خواهد شد و هم شاهد کاهش سرقت‌های خرد خواهیم بود، بنابراین با راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر، معتادان ضمن درمان این افراد نسبت به حرفه آموزی آن‌ها اقدام خواهد شد.

 پیش از این هم دادستان مرکز زنجان در دیدار‌های مردمی در مساجد شهر زنجان گفته بود، یکی از مشکلاتی که مردم به آن اشاره می‌کنند درخواست مقابله با معتادان متجاهر است که در واقع یکی از علل و ریشه سرقت هم همین معتادان متجاهر هستند.

وی گفته بود که پیگیر ایجاد کمپ ماده ۱۶ در استان زنجان هستیم که قرارداد‌های اولیه آن بسته شده و ۲۰ هکتار زمین برای این کار در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.