پیگیری حل مشکلات دانشکده پرستاری دشت آزادگان

فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: پیگیر حل مشکلات دانشکده پرستاری در زمینه افزایش پذیرش دانشجو و جذب رشته‌های مورد نیاز در این دانشکده هستیم.

رستم عیدی پور فرماندار دشت آزادگان  با حضور در دانشکده پرستاری دشت آزادگان، از واحد‌های مختلف بازدید کرد و گفت: با اختصاص ساختمان بیمارستان شهید چمران دشت آزادگان به دانشکده پرستاری، زمینه برای افزایش پذیرش دانشجو و جذب رشته‌های مورد نیاز در این دانشکده فراهم شده است.

او می‌گوید: با توجه به نشست‌هایی که با وزیر بهداشت در این خصوص داشتیم و همچنین پیگیری‌هایی که در جهت ارتقا و افزایش رشته‌های تخصصی برای این دانشکده داشتیم امیدوارم امکانات بیشتری از طریق وزارت بهداشت به این واحد آموزشی اختصاص داده شود

فرماندار شهرستان دشت آزادگان ادامه داد: پیگیری‌ها جهت دریافت مجوزات لازم به منظور احداث ساختمان جدید دانشکده پرستاری، افزایش رشته‌های مورد نیاز و پذیرش دانشجو نیز در برنامه ریزی‌های کلان این شهرستان در حال انجام است تا با توسعه فضای فیزیکی زمینه برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در شهرستان فراهم شود.

به گفته او هم اکنون ۱۲۰ دانشجوی دختر و پسر در سه رشته در این دانشکده مشغول به تحصیل می‌باشند که امیدواریم با پیگیری که در این خصوص خواهیم داشت این ظرفیت چندین برابر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.