نخستین عمل جراحی پیشرفته آپاندیس با روش لاپاراسکوپی در خوی

رییس مرکز آموزشی و درمانی آیت الله خویی گفت: نخستین عمل جراحی آپاندیس به روش لاپاراسکوپی در خوی انجام شد.

رییس مرکز آموزشی و درمانی آیت الله خویی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین عمل جراحی آپاندکتومی (آپاندیس) با استفاده از دستگاه لاپاراسکوپی با موفقیت در شهرستان خوی انجام شد.

دکتر محمد ارزنلو افزود: این عمل جراحی توسط دکتر امین حسین‌نژاد متخصص جراحی عمومی و تیم بیمارستان آیت الله خویی بر روی بیمار جوان  در کمترین زمان با موفقیت انجام شد.

وی انجام عمل جراحی آپاندوکتومی لاپاراسکوپی را اولین گام در جهت استفاده از شیوه‌های نوین اعمال جراحی در خوی دانست و اضافه کرد: از این پس امکان ارائه خدمات جراحی به بیماران شمال استان با روش لیرزی در این بیمارستان توسط کارشناسان وجود خواهد داشت.

رییس بیمارستان آیت الله خویی این بیمارستان را بزرگترین مرکز درمانی و تشخیصی در رشته‌های جراحی داخلی، مغز و اعصاب و رشته‌های فوق تخصصی در شمال استان دانست و اظهار کرد: از امسال استفاده از تکنولوژی و روش‌های نوین در اعمال جراحی با استفاده از نیرو‌های متخصص این مرکز در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر ارزنلو یادآور شد: کاهش درد پس از جراحی، کاهش خطر عفونت زخم پس از جراحی، کوتاهی دوران نقاهت و بستری بیمار و بازگشت سریع بیمار به فعالیت‌های طبیعی خود از مهمترین مزایای این اعمال جراحی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.