فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

امنیت و استقلال امروز کشور، مرهون خون شهدا است

فرمانده سپاه خوزستان ضمن گرامیداشت مقام بالای شهیدان نزد خداوند متعال، عظمت، امنیت و استقلال کشور را مرهون خون شهدا عنوان کرد.

 سردار سرتیپ حسن شاهوارپور گفت: ملت ایران اسلامی، همواره ادامه دهنده راه شهیدان بوده و در برابر استکبار جهانی به ویژه اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار ایستادگی می‌کند.

اومی گوید: شهدا در آن زمان از فرمان امام خود تبعیت کرده و با بصیرت افزایی در میدان نبرد حاضر شدند، حال ملت مجاهد و آگاه ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه راه شهیدان را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: اگر بناست طرح‌های دشمن ناکام مانده و مجددا شاهد شکست استکبار جهانی باشیم، امروز باید به ندای امام و رهبرمان مقام عظمای ولایت عمل کنیم.

به گفته او آن‌هایی که به دنبال یاس و ناامیدی در کشور هستند، باید بدانند که ایران اسلامی و جبهه مقاومت شجاع‌تر از همیشه در مقابل آن‌ها قد اَلم می‌کند.

سردار سرتیپ شاهوارپور در ادامه به جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل اشاره کرد و گفت: آن‌ها انواع موشک‌ها و تجیزات مدرن نظامی را در این سرزمین اشغالی متمرکز کردند، اما ملت فلسطین هیچ‌گاه تسلیم نشده و نقشه‌های آن‌ها همه شکست خورده است.

او افزود: امروز همانان که دم از حقوق بشر می‌زنند در برابر کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند. زمانی ترامپ ملعون رییس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که بیت المقدس محل استقرار تل‌آویو است، اما همه دیدند که جبهه مقاومت چگونه در مقابل آن‌ها ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: امرور آمده‌ایم که بار دیگر با شهیدانمان عهد ببندیم و بگوییم که راه و آرمان آن‌ها همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.