اختصاص ۶ تخت جدید به بخش ICU بیمارستان قائم اسدآباد

مدیر بیمارستان قائم (عج) اسدآباد از اضافه شدن ۶ تخت جدید به بخش ICU بیمارستان قائم این شهرستان خبر داد.

فرهاد هادی کبیر با بیان اینکه، تعداد متخصصان این مرکز در مدت اخیر از ۳۰ به ۳۷ پزشک رسیده است، گفت: اکنون ۳ متخصص چشم، ۴ متخصص قلب، ۴ متخصص داخلی، ۳ متخصص بیهوشی، ۲ متخصص اورولوژی به همراه ۵ متخصص اطفال در کنار سایر متخصصان، اقدامات درمانی را بر عهده دارند.

او گفت: کلینیک ناباروری این مرکز درمانی نیز اخیرا افتتاح شده و تا ۳ ماه کار غربالگری و شناسایی و پس از آن باروری انجام خواهد شد تا این مشکل بزرگ زوج‌ها در این شهر رفع شود.

مدیر بیمارستان قائم (عج) اسدآباد گفت: دندان پزشکی کلینیک بیمارستان نیز با ۳ دندانپزشک در شیفت صبح مشغول ارائه خدمات عمومی و شیفت عصر مشغول ارائه خدمات تخصصی با نرخ دولتی هستند و مضاف بر این موضوع تنها دندانپزشک سطح متخصص شهرستان نیز در این مرکز مشغول ارائه خدمات به مراجعان است.

این مسئول به استفاده از ظرفیت خیرین اشاره و گفت: هفته آینده اتفاقی خوب از این موضوع به شهروندان اعلام می‌شود و به جز اقدام فوق لازم است عنوان کنیم شرکت صبانور نیز یک میلیارد تومان به شکل عام المنفعه و خیریه برای خرید تجهیزات بیمارستان اهدا کرده که لازم است قدردانی ویژه از این شرکت داشته باشیم.

هادی کبیر همچنین وضعیت نوبت دهی دو بخش مهم سونوگرافی و MRI را خوب و کوتاه مدت ارزیابی و گفت: برای رفاه حال شهروندان به زودی دستگاهی جدید به سونوگرافی افزوده خواهد شد.

او با قدردانی از همکاری مسئولان دانشکده علوم پزشکی گفت: تا پایان سال تعداد تخت‌های بخش ICU به ۱۱ تخت می‌رسد و از این تعداد ۳ تخت به بیماران مسموم اختصاص خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.