تاخیر در تحویل متقاضیان خودروی ۲۰۷ دنده‌ای را بلاتکلیف کرد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در تحویل خودروی ۲۰۷ دنده‌ای گلایه کرد.

متقاضیان خودروی ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه‌ای با ارسال پیامک تعویض این خودرو با خودروی ارتقا یافته که با قیمت بالاتری عرضه می‌شود بلاتکلیف مانده اند، اما از طرفی خودروی انتخاب اولیه آن‌ها نیز با تاخیر مواجه شده است. به همین جهت شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

لطفاً در مورد شرکت ایران خودرو که قرارداد خودروی ۲۰۷ دنده‌ای سقف شیشه‌ای با قیمت ۳۱۸ میلیون تومان را در سامانه یکپارچه عرضه کرد و آبان ماه امسال با عرضه نسخه ارتقا یافته (۱۵۰ میلیون بیشتر) قصد فروش این محصول ۵۰۰ میلیونی را دارد پیگیری کنید. حدود دو ماه بلاتکلیف هستیم. برای بنده پیامک خودروی ارتقاء یافته آمده که گفتن اختیاری هست و منم پول واریز نکردم الان هیچ خبری مبنی بر تحویل خودروی انتخابی اول ما نیست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۷:۳۶ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
" بنام خدا "
خبرگزاری محترم تسنیم لطفا پیگیری کنید تا مسئولان مربوطه ایران خودرو در تلویزیون پاسخگو باشن، در غیر این صورت یک گزارش کار کنید ما چطور از ایران خودرو شکایت کنیم؟
من ۲۸ آبان ۱۴۰۲ خودرو ۲۰۷ دستی فرمان برقی تکمیل وجه کردم، والله بالله تا همین الان بدهکار مردم هستم و دارم از پولی که قرض کردم برای تکمیل وجه اقساطی میدم . ما قشر نابود جامعه و دهک له شده هستیم، آیا باید بیشتر گلومون فشرده بشه ؟
به هر نمایندگی تماس می گیریم میگن نمیدونیم و باید صبر کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
مشتري محترم رديف قرارداد ..... با سلام ، شرايط تبديل اختياري قرارداد شما به 207 دستي سقف شيشه اي با ظرفيت محدود فعال شده است . لطفا در صورت تمايل حداکثر تا تاريخ 1402/11/15 يا تکميل ظرفيت به نمايندگي محل ثبت نام مراجعه فرمائيد .
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۸:۵۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
سلام
چه جالب
برای من پیام اومده 207 سقف فلزی رو با سقف شیشه ای تعویض کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
کاملا مشخصه، نمی‌دن که تو بازار رشد کنه برای سال آینده بتونن قیمت کارخانه رو بالا ببرن
آخرین اخبار