قزوین نیازمند یک ساختمان پزشکان تخصصی است

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: احداث یک ساختمان پزشکی تخصصی در قزوین یکی از موضوعات مهم و بسیار ضروری است.

ولی چگینی رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: یکی از موضوعات مهم مطرح شده در صحن شورای استانی، احداث یک ساختمان پزشکی تخصصی در قزوین است.

چگینی افزود: هسته مرکزی شهر به دلیل وجود ساختمان پزشکان و پیراپزشکان دچار مشکل ترافیکی است که برای رهایی از این مساله پیگیر هستیم تا ساختمان پزشکانی را در یک نقطه‌ای مناسب در قزوین احداث کنیم.

وی ادامه داد: این مجتمع در حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی و مراکز آزمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی و دیگر خدمات پزشکی در طبقات مختلف و برای سهولت و دسترسی بیشتر بیماران احداث می‌شود و بیشتر پزشکان فعال و مستقر سطح شهر در این منطقه مستقر شوند.

به گفته این مسئول، برای این طرح ۲ قطعه زمین در مناطق شمالی و همچنین جنوب شرقی بیمارستان پاستور قزوین پیشنهاد شده که امیدواریم تا در صورت تایید نهایی، شاهد آغاز عملیات اجرایی و ساخت این مرکز در آینده نزدیک باشیم.

چگینی با بیان اینکه ماموریت انجام این کار به سازمان سرمایه گذاری که زیرمجموعه شهرداری قزوین نیز محسوب می‌شود داده شده، تصریح کرد: براین اساس، سازمان یاد شده پیگیر انجام طرح مطالعاتی کارشناسی شده و تخصصی این موضوع خواهد بود تا برای ۵۰ تا ۱۰۰سال آینده مراجعه کنندگان در حوزه پزشکی از نظر ترافیکی در شهر مشکلی نداشته باشند.

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: اگر در این کار مطالعاتی و دقیق، سرمایه‌گذاری‌های لازم شود برای آینده شهر قزوین گام‌های مثبت و مهمی برداشته می‌شود و خدمت بزرگ و ماندگاری نیز برای شهروندان و هم استانی‌ها محسوب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار