افزایش مصرف گاز تا سقف میزان ۱۲ میلیون متر مکعب

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : مصرف گاز طی ۲۴ ساعت گذشته تا سقف میزان ۱۲ میلیون متر مکعب افزایش داشته است.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : مصرف گاز در چند روز گذشته و طی ۲۴ ساعت گذشته تا سقف میزان ۱۲ میلیون متر مکعب در روز افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: این افزایش در حالی است که سرمای هوا نسبتا سرد بوده و هنوز سرمای شدید زمستانی بر استان حاکم نشده است.

ناصری تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد مشترکین، ولی به‌دلیل کاهش دما و رعایت مشترکین نسبت به مدت مشابه سال قبل در بخش خانگی حدود پنج در صد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه گاز سرمایه ملی است و باید به نحو صحیح از آن استفاده کرد، گفت: از این میزان مصرف حدود ۷۰ درصد مصرف روزانه در بخش خانگی و مابقی در سایر بخش‌ها می‌باشد.

ناصری خاطرنشان کرد: تعداد مشترکین استان در بخش خانگی ۶۹۲ هزار در بخش صنعتی و تولیدی ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک هستند.

وی با بیان اینکه در جهت بهینه‌سازی مصرف نیازمند همکاری و همراهی جدی مردم و مسئولان و تولیدکنندگان هستیم، گفت: رعایت نکات ساده‌ای همچون پوشاندن درز‌های در و پنجره‌ها، پوشیدن لباس گرم در خانه و بستن کانال کولر می‌تواند ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف گاز منازل را کاهش دهد.

این مسئول، با اشاره به اینکه مصارف بالا و هدررفت گاز در بخش خانگی تمام مصارف را با محدودیت روبرو می‌کند، اظهار امیدواری کرد که مشترکین خانگی با مدیریت مصرف همیار این شرکت برای گذر از زمستان باشند .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.