قربانی سیاسی‌بازیِ ویرانی‌طلبان/ افشاگری بستگان نیکا شاکرمی علیه یکدیگر

بعد از گذشت یک سال از ناکامی آشوب‌گران، جنجال‌آفرینان وقایع سال گذشته در حال افشاگری علیه یکدیگر هستند که آخرین مورد آن مربوط به خانواده نیکا شاکرمی است.

بعد از گذشت یک سال از ناکامی آشوب‌گران و در شرایطی که دیگر نه افکار عمومی و نه محافل خارج از کشور، برای هوچی‌گری‌ها وقعی نمی‌نهند، پشت‌پرده‌ها در حال روشن شدن است و جنجال‌آفرینان وقایع سال گذشته در حال افشاگری علیه یکدیگر هستند. 

در تازه‌ترین مورد، "آیدا شاکرمی" خواهر "نیکا شاکرمی" (که سال گذشته بعد از پرت شدن از ساختمانی بر اثر خودکشی جان باخت، اما خانواده وی تلاش کردند مرگ او را قتل جا بزنند)، در اعتراض به سوء استفاده‌های "آتش شاکرمی" (خاله نیکا) از وی، در اینستاگرام واکنش نشان داده و او را پست فطرتی معرفی کرده که در زمان حیات و بعد از فوت نیکا از وی در حال سوء استفاده بوده است!

 

اینستاگرام آتش شاکرمی

آتش شاکرمی هم در جواب وی، از احتمال رو کردن پرونده "نیکا" سخن گفت و نوشت: زندگی نیکا رو با تمام مستنداتش ثبت کردم. مستندات که میدونی یعنی چی؟ بذار یه کم برات بازشون کنم. مستندات یعنی پرونده مدرسه و مشاور نیکا، پرونده پزشکی نیکا، فایل‌های صوتی از آدمایی که فکرشو نمیکنی... به جوجوم قول دادم با تو و نسرین همون کاری رو بکنم که با نیکا کردین...»

خواهر نیکا شاکرمی

در آن سوی ماجرا؛ آیدا شاکرمی هم خاله خود را تهدید کرد که دروغ‌هایی که تاکنون گفته را برملا خواهد کرد!

پست آتش شاکرمی

اینکه "آتش شاکرمی" می‌خواهد چه چیزی را علیه متوفایی که یک سال با اسم او کاسبی کرده افشا کند مشخص نیست اما؛ صحبت از پرونده پزشکی و مشاور آن مرحومه و همچنین ادعای دور انداخته شدن از سمت خانواده، خودکشی وی بر اثر اختلافات خانوادگی و وضعیت ناپایدار و نابسامانی که در آن به سر می‌برده نشان می‌دهد که پشت پرده ماجرا به این سادگی‌ها هم نیست.

اسنادی که اوایل آبان سال گذشته از گوشی همراه مرحومه "نیکاشاکرمی" استخراج شده و با دستور مقام قضائی در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است؛ فرضیه خودکشی این دختر را قوی‌تر کرده و نشان می‌دهد؛ خانواده او نیز قبل از اینکه وارد فضای رسانه‌ای شوند این احتمال را داده‌اند 

 روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، جسد دختر جوانی در حیاط ساختمانی در محله امیر اکرم پیدا شد که اهالی بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع می‌دهند و اکیپ‌های تخصصی به محل اعزام و متوجه می‌شوند متوفی از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است و جسد بلافاصله به عنوان شخص مجهول‌الهویه به پزشکی قانونی منتقل شد.

پزشکی قانونی با دستور مقام قضائی کار کالبدشکافی و اخذ نمونه‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی را انجام داد. در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پا‌ها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.

در معاینات پزشکی قانونی آثار گلوله و ساچمه در بدن جسد مشاهده نشده است و همسایگانی که جسد در آن ساختمان کشف شده اعلام کردند که ساعت ۳ بامداد متوجه صدایی شده‌اند، اما متوجه سقوط این خانم نشده‌اند. با بررسی فیلم دوربین‌های محل مشخص شد در بامداد روز حادثه خانم نیکا شاکرمی با کوله‌پشتی همراه وارد ساختمان می‌شود و زنگی زده نمی‌شود، زیرا ساختمان نیمه‌کاره بوده و درب با هل دادن باز شده است.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
والله خیر الماکرین..
خواستن دنیا رو علیه ایران عزیز کنن...که..خدا رو شکر..کل عالم بر علیه شأن شده است..
مرگ بر خائنین وطن فروش..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
واقعا الان مشکل مردم و دغدغه مردم و اولویت مردم دعوای خانوادگی اینهاست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
یعنی خاک هفت دست تو سر اونایی که با طناب پوسیده این جماعت لکاته ته چاه رفتن . اندکی صبرسحر نزدیک است .
Singapore
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۰ دی ۱۴۰۲
چه راحت دروغ میگن چه راحت تهمت می زنن،باعث پرپر شدن جوونایی مثل شهید آرمان امام وردی و شهید عجمیان اونم به طرز وحشیانه میشن...اونوقت راحت هنوز نفس میکشن! وجدان ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
لعنت بر شیطان پرستان وطن فروش که وطن خود را به بیگانگان می‌فروشند
آخرین اخبار