حضور موسسه جهانی ولایت در دومین دوره نمایشگاه رصتا

موسسه جهانی ولایت در قالب شبکه‌های جهانی ولایت در دومین دوره از نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) حضور دارد.

موسسه جهانی ولایت در راستای فعالیت شبکه‌های جهانی ولایت مشتمل بر چهار شبکه فارسی آذری عربی و هوسا که به صورت شبانه روزی با تولید محتوای دینی برای مخاطبان در سرتاسر دنیا برنامه تولید و پخش می کند از امروز ۱۰ دی ماه تا ۱۳ دی  در نمایشگاه رصتا واقع در مصلای امام خمینی (ره) حضوری فعال دارد.

در این نمایشگاه که با حضور حداکثری نماینده‌های رسانه‌های صوت و تصویر برگزار شده است، «موسسه جهانی ولایت» به عنوان رسانه‌ای تصویری در قالب شبکات ماهواره‌ای به زبان‌های متعدد برای مخاطبان خود تولید برنامه دارد و همچنین با مخاطب شناسی در عرصه بین الملل در جهت ساخت مستند و برنامه‌های کودک، علمی، دینی، در حوزه‌های اسلامی سازی مباحث تربیتی سبک زندگی اسلامی و علوم انسانی است و همیشه توسعه زبانی را از رسالت‌های مهم خود می‌داند.

شایان ذکر است سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، در راستای رسالت حمایت‌گری و به منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هرچه بیشتر سازمان صداوسیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، نمایشگاهی را با عنوان «رصتا» در دو بخش محتوا و سرویس برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.