بازدید دادستان کرمان از واحد‌های تولیدی شیر و تخم مرغ در کرمان

دادستان، معاون حقوق عامه دادستانی و مدیر جهاد کشاورزی کرمان از دو واحد مرغداری و گاوداری بازدید کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه معاون حقوق عامه دادستانی و مدیر جهاد کشاورزی شهر کرمان در راستای حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از نزدیک با مدیر و کارکنان یک واحد مرغداری و گاوداری دیدار کردند و با حضور میدانی، وضعیت و نحوه فعالیت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی بخشی در حاشیه این بازدید تأکید کرد: سلامت و امنیت غذایی شهروندان از اولویت‌های کاری دستگاه قضا است و برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی باید به صورت میدانی ورود و از نزدیک مسائل را رصد و برای حل موانع موجود اقدام کرد.

مدعی العموم در استان در خصوص وضعیت مکانیزه و بهداشتی واحد سیمرغ کرمان ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: واحد مذکور به ویژه در زمینه رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از فناوری‌های روز به منظور رساندن محصول سالم و بهداشتی به دست مردم از واحد‌های نمونه کشوری است.

وی افزود: همچنین در واحد تولیدی شیر هزار رأس گاو نگه‌داری و در حال توسعه می‌باشند و سهم به سزایی در تولید شیر استاندارد و توزیع آن در استان کرمان دارد و بر اساس گزارش کارشناسان جهاد کشاورزی منطبق با استاندارد‌های روز جهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار