معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء به مناسبت گرامیداشت روز زن، به دیدار ۲ خانواده شهید استان رفت و از مادران شهید تجلیل کرد.

سردار علی شادمانی در دیدار با خانواده شهیده ناهید فاتحی کرجو اظهار داشت: شهیده ناهید فاتحی‌کرجو یکی از سرمایه‌های ارزشمند این انقلاب است که با مقاومت خود به عنوان یک قهرمان صاحب مکتب شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء کشور افزود: کومله درصدد بود تا شهیده ناهید فاتحی‌کرجو را وادار به توهین به رهبر انقلاب کند، اما این بانوی با اراده و مقاوم جان داد، اما زبان به توهین نگشود.

وی افزود: آنچه که ما را به پیروزی رسانده، همین مقاومت است، مقاومتی که شهیده فاتحی آن راه را طی کرد و امروز باید همه ما آن را الگو قرار دهیم.

دیدار با خانواده شهید یوسفی

 معاون هماهنگ کننده خاتم الانبیا همچنین به دیدار خانواده شهید مدافع امنیت، حسین یوسفی که در اغتشاشات سال گذشته توسط مزدوران ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد، رفت.

سردار شادمانی در دیدار با این خانواده شهید گفت: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا باعث قوت قلب می‌شود، شهدای مدافع امنیت ثابت کردند راه شهادت همیشه باز و با تقدیم جانشان امنیت آفریدند.

وی تاکید کرد: باید این عزیزان و صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا که علاوه بر تقدیم جان عزیزانشان، در چهار دهه اخیر پای آرمان‌های انقلاب سخت و مقاوم ایستاده‌اند، را به جامعه به ویژه نسل جوان امروزی معرفی کنیم.

ناهید فاتحی کرجو از شهدای شاخص استان کردستان است که در سال ۶۱ به دست گروهک‌های ضد انقلاب به شهادت رسید. 

سرهنگ شهید حسین یوسفی از مأموران انتظامی و نیرو‌های بومی اهل‌سنت استان کردستان است که در اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.