استاندار چهارمحال و بختیاری حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

استاندار چهارمحال بختیاری با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان در مسیر گلزار شهدای این شهر در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد.

در پیام غلامعلی حیدری آمده است؛

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین

در سالگرد شهادت سردار دل‌ها خباثت و دئانت دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین باردیگر فاجعه‌ای خونین و غمبار رقم زد. این واقعه دردناک دل‌های مردم را داغدار کرد.

این فاجعه نشان داد دشمنی عمال و ایادی شیطان، با مردم ایران نه تنها تمامی ندارد بلکه روز به روز شدیدتر و کینه توزانه‌تر می‌شود. دشمن خبیثی که از ریختن خون بیگناهان، زنان و کودکان ابایی ندارد.


بیشتر بخوانید


این واقعه جنایتکارانه را به شدت محکوم میکنیم و اطمینان داریم که نیرو‌های نظامی و امنیتی فداکار و مخلص ایران اسلامی در اسرع وقت مرتکبان این فاجعه دردناک و ضدبشری را شناسایی کرده و دیری نخواهد پایید که مجازاتی سخت و سنگین را خواهند چشید.

این واقعه دردناک را به محضر مقدس حضرت ولیعصر (ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری (دام عزه) و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای بازماندگان شهدای این واقعه صبر جمیل مسئلت دارم. ایزدمنان شهیدان مظلوم این فاجعه را با اباعبدالله الحسین (ع) و سیدالشهدای مقاومت، همنشین و محشور فرماید. 

غلامعلی حیدری

استاندار چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار