ادامه حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری

از هفتم اکتبر تاکنون ۲۴۰ مورد حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به ۹۳ منطقه در کرانه باختری گزارش شده است.

حملات شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن با حمایت نظامیان صهیونیست به حدی رسیده است که حتی کشور‌های غربی حامی اسراییل شامل آمریکا و اتحادیه اروپا از احتمال تحریم کردن این شهرک نشینان خبر می‌دهند، موضوعی که به نظر نمی‌رسد از درد و رنج فلسطینیان بکاهد. 

به گزارش الجزیره، یش دین، یک سازمان حقوق بشری در سرزمین‌های اشغالی امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد با گذشت ۳ ماه از حمله هفتم اکتبر جنبش مقاومت فلسطین (حماس)، بیش از ۲۴۰ مورد حمله شهرک نشینیان علیه فلسطینیان در ۹۳ منطقه و روستای کرانه باختری رود اردن رخ داده است. 

این نهاد خاطر نشان کرد: تا جایی که ما اطلاع داریم پلیس و دادگاه‌های اسراییل تاکنون هیچ پرونده‌ای برای پیگیری این حملات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان تشکیل نداده اند. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این گروه آمده است: محدودیت‌های رفت و آمد اعمال شده از سوی اسراییل به طور کامل ورودی و خروجی‌های روستا‌ها و مناطق کرانه باختری را مسدود کرده است. برداشت سنتی زیتون تقریبا به طور کامل با مانع مواجه شده و خسارات مالی زیادی به هزاران خانواده فلسطینی تحمیل شده است. 

یش دین در پایان نگرانی خود را از تشدید بی قانونی‌ها در کرانه باختری به دلیل پاسخگو نبودن مقامات صهیونیست به این شرایط اعلام کرد. 

از زمان آغاز جنگ غزه میزان حملات شهرک نشینان به غیرنظامیان فلسطینی افزایش یافته است که طی آن ۱۰ فلسطینی جان خود را از دست داده و مزارع، خانه ها، و خودرو‌های آن‌ها در آتش سوخته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار