مشاور عالی فرمانده سپاه قدس:

تنها نام حاج قاسم برای پیروزی بر داعش کافی است

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه نام حاج قاسم برای پیروزی بر داعش کافی است، گفت: حاج قاسم در هر میدانی که پا می‌گذاشت گروه‌های تروریستی با شنیدن نام پا به فرار می‌گذاشتند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار هادی مقدسی مشاور عالی فرمانده سپاه قدس پنجشنبه شب در اجتماع مردم ولایتمدار دزفول در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در حرم حضرت سبزقبا (ع)، با محکومیت حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد: تقاص این جنایت به طور قطع گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز روز مواجهه جبهه حق و باطل است، گفت: صهیونیست‌ها نمونه‌ای از فرهنگ غربی و نمود بارز جبهه باطل هستند که بیمارستان‌های مملو از بیمار و زخمی را بمباران می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با تشبیه سردار سلیمانی به رستم دوران افزود: سردار شهید سلیمانی در یکی از روستا‌های محروم کرمان به دنیا آمد و با اخلاص، ولایتمداری و حضور در میدان به الگوی همه آزادی خواهان جهان تبدیل شد.

سردار مقدسی با بیان اینکه حاج قاسم عطیه‌ای الهی برای ایران و نظام اسلامی بود، افزود: سردار مقاومت پس از دوران دفاع مقدس با اشرار مسلح منطقه سیستان و بلوچستان و کرمان مقابله کرد و به این اشرار که زمانی برای نیرو‌های مسلح خط و نشان می‌کشیدند امان داد و برای آن‌ها اشتغال ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی امنیت مردم پایه را در کشور بنا کرد، ادامه داد: انتصاب سردار سلیمانی به سمت فرماندهی سپاه قدس در زمانی رقم خورد که آمریکا با حمله به افغانستان به دنبال تزریق ناامنی به کشور بود که این توطئه با درایت حاج قاسم خنثی شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: سردار سلیمانی برای جلوگیری از تحقق توطئه آمریکا در عراق سه جریان شیعی، کرد و اهل سنت را متحد کرد.

وی با اشاره به جنگ ۳۳ روزه اسرائیل و حزب الله لبنان گفت: سردار سلیمانی در کنار فرماندهان حزب الله، فرماندهی میدان نبرد در جنوب لبنان را به عهده گرفت و آن پیروزی بزرگ را رقم زد.

سردار مقدسی ادامه داد: انهدام ناو جنگی ساعر اسرائیلی به دست حزب الله معادلات جنگ ۳۳ روز را تغییر داد و این جنگ با پیروزی حزب الله به پایان رسید.

وی تصریح کرد: پس از شکست اسرائیل از حزب الله، رژیم صهیونیستی فشار به سوریه را آغاز کرد و گروه‌های تروریستی را به جان مردم این کشور انداخت.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: سردار سلیمانی گروه‌های مختلف مقاومت را متشکل و منسجم کرد و طی دیدار با پوتین رییس جمهور روسیه، موفق شد ارتش روسیه را به کمک جبهه مقاومت آورد.

وی ادامه داد: با خیانت استاندار موصل عراق، این استان مهم به دست داعش سقوط و پیرو آن شهر‌های مختلف این کشور یکی پس از دیگری سقوط کرد.

سردار مقدسی افزود: در حالی که آمریکایی‌ها پشت کرد‌های عراق را در مقابل داعش خالی کرده بودند، حاج قاسم کمتر از چند ساعت پس از تماس مسعود بارزانی خود را به اربیل رساند و تمام معادلات را تغییر داد.

به گزارش ایرنا، عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، طی دو انفجار مهیب تروریستی ۸۴ نفر از هموطنانمان شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

رهبر انقلاب اسلامی نیز در پیامی تاکید کردند: جنایتکاران سنگدل از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

رییس جمهور نیز با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی کرمان، مسئولان را موظف کرد هرچه سریع‏‌تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‏‌دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به شهر شهیدپرور کرمان اقدامات لازم را به ‏عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.