آزادی ۲۵۴۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های کشور

همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تعداد ۲۵۴۸ نفر از زندانیان کشور با بهره‌مندی از ارفاقات قانونی از زندان‌های کشور آزاد شدند.

همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی از طریق اخذ رضایت شکات، کمک‌های خیرین و استفاده از ارفاقات قانونی برگزار و درمجموع تعداد ۲۵۴۸ از زندان‌های سراسر کشور آزاد شدند.

در این اقدام که به صورت جهادی و با تشکیل کمیته‌های صلح و سازش و هماهنگی با مراجع قضایی صورت گرفت، گروهی از محکومان واجد شرایط که به دلیل عجز از پرداخت بدهی در زندان حضور داشتند با کمک‌های خیرین و یا گذشت شکات از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند و تعداد کثیری از زندانیان نیز با بهره‌مندی از ارفاقات قانونی نیز مشمول آزادی شدند.

شایان ذکر است با توجه به اقدامات گسترده و همدلی و همراهی مردمی پیش‌بینی می‌شود طی روز‌های آینده آمار این آزادی‌ها بیشتر شود.

همچنین در کنار برگزاری آیین‌های آزادسازی در استان‌های سراسر کشور، ملاقات‌های مردمی مسئولین قضایی از جمله مدیران زندان‌ها نیز در این ایام برگزار و به مشکلات قضایی مراجعه‌کنندگان رسیدگی شد.

برچسب ها: زندان ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Austria
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۵ دی ۱۴۰۲
خدا میدونه این خیرین چقد پول پرداخت کردن که ۲۵۴۸ تفر زندانیییییی ازاد شدن
آخرین اخبار