استاندار سمنان:

بانک‌ها با پرداخت آسان وام، حامی طرح جوانی جمعیت باشند

هاشمی با اشاره به چالش جمعیت گفت: بانک‌های عامل استان با پرداخت آسان وام، حامی این قوانین و به دنبال ایجاد رضایتمندی باشند.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست با شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان گفت: بانک‌های عامل استان در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند، افزایش رضایتمندی عموم اقشار مردم از طریق تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند.

وی یادآور شد: تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی کلمه به اینگونه است که مراجعان به شبکه بانکی در جای جای استان باید از عملکرد، برخورد و اقدامات انجام گرفته توسط بانک‌ها در بخش‌های مختلف امور بانکی، رضایت داشته باشند.

استاندار سنان به دستاورد‌های مختلف دولت سیزدهم اشاره و تاکید کرد: بانک‌های عامل استان ضرورت دارد اقدامات دولت سیزدهم برای استان سمنان را در قالب جلسات تبیینی و از طریق اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی برای جامعه هدف گسترده خود به صورت ویژه در دستور کار داشته باشند.

وی افزود: استان سمنان طی ۲ سال و نیم گذشته و در دولت سیزدهم، در بسیاری از شاخص‌ها توانسته رتبه‌های برتر و جایگاه‌های نخست کشوری را به خود اختصاص دهد، به همین واسطه ضرورت دارد تا در بحث مشارکت در انتخابات نیز استان سمنان پیشرو و پیشگام باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.