آغاز به کار بیست و یکمین کنفرانس ملی آموزش فیزیک در کرج

بیست و یکمین کنفرانس ملی آموزش فیزیک و یازدهمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه به میزبانی کرج آغاز به کار کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز با اشاره به ۴۷ مقاله رسیده به دبیرخانه کنفرانس گفت: از این تعداد ۳۲ مقاله پذیرفته شده که ۹ مقاله به صورت سخنرانی و۲۳مقاله به صورت پوستر دراین کنفرانس ارائه می‌شود.
حجرگشت آموزش فیزیک، راهبرد‌های نوآورانه برای بهبود آموزش فیزیک، آینده پژوهی و روایت پژوهی در آموزش فیزیک، چالش‌ها و نوآوری در آموزش مفاهیم اساسی فیزیک، تازه‌های فیزیک در چارچوب محتوای کتاب‌های درسی ومطالعه تطبیقی محتوای آموزش در ایران با سایر کشور‌ها را از محور‌های کنفرانس بیان کرد و گفت: در این کنفرانس سه روزه استادان برجسته کشور به جنبه‌های مختلف علم فیزیک می‌پردازند.
کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش نیز در این کنفرانس به ارتباط فیزیک و آموزش فیزیک با صنعت، اقتصاد و محیط زیست پرداخت و گفت: انجمن‌های علمی و گروه‌های آموزشی در کیفیت بخشی آموزش فیزیک نقش بسزایی دارند. 
وی افزود: در این کنفرانس کاربرد‌های نوین علم فیزیک در زندگی امروز، طراحی آزمایش‌های مؤثر و خلاقانه در آموزش فیزیک، تازه‌های علم فیزیک و فناوری‌های نوین به بیان ساده وچالش‌ها و راهکار‌های فعالیت‌های آزمایشگاهی در آموزش فیزیک بررسی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.