انهدام باند ۶ نفره عاملان شرارت در تهران

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از انهدام باند ۶ نفره عاملان شرارت که منجر به قطع عضو دستفروشی در تهران شده بودند، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: ساعت ۲۳:۳۰ بیست و نهم آذرماه امسال ماموران پایگاه هشتم این پلیس با تماس تلفنی پدری مطلع شدند که فرزند این شهروند که در محدوده خیابان "امام خمینی" تهران در حال دستفروشی بوده توسط تعدادی از افراد شرور مورد ضرب و جرح منجر به قطع عضو قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بلافاصله تیمی از ماموران این پلیس برای بررسی‌های پلیسی به محل شرارت مراجعه و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت کخ تعدادی افراد شرور به دستفروش حمله ور شده و با سرقت اموال وی قصد متواری شدن را داشتند که با مقاومت دستفروش مواجه می‌شوند و متهمان پس از ضرب و جرح و قطع عضو دستفروش از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی به تحقیقات پلیسی و شناسایی هویت متهمان اشاره کرد و گفت: در این بررسی‌ها هویت و مخفیگاه متهم اصلی در محدوده محله "جیحون" تهران شناسایی و ماموران با رصد‌های اطلاعاتی به دست آوردند که متهم قصد متواری شدن از کشور را دارد.

زیدی ادامه داد: ماموران بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته متهم را در حالی که قصد خروج از مخفیگاهش داشت دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، ماموران پایگاه هشتم این پلیس موفق شدند با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم، ۵ همدست سرکرده باند را نیز در پاتوقشان دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیسی به شرارت و قدرت‌نمایی با همکاری سرکرده باند منجر به قطع مچ دست دستفروش اعتراف کردند.

وی در خاتمه با بیان اینکه با تکمیل تحقیقات مقدماتی هر ۶ شرور برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند خاطرنشان کرد: با دستور قضائی بررسی‌های پلیسی برای کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار