دستیار رییس جمهور:

مشکلات وکلای دادگستری باید رسیدگی شود

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: وکلای دادگستری در بخش‌های مختلف کمک‌یار دولت هستند و باید به مشکلات این قشر رسیدگی شود.

سکینه سادات پاد دستیار رییس جمهور در ادامه سفر استانی به یزد سه‌شنبه شب در نشست هم‌اندیشی با وکلای دادگستری افزود: نقش وکلا در عرصه‌های مختلف اجتماعی و کمک به نظام و دولت در اجرای مقررات موثر است و باید این روند ادامه یابد.

وی با قدردانی از مجموعه وکلای دادگستری یزد ادامه داد: باید مسائل جامعه هدف بیش از گذشته توسط حاکمیت مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرد که هرچند متناسب با همه زحماتی که تاکنون توسط وکلا در کشور انجام شده این حق به خوبی ادا نشده است.

این مسئول بیان کرد: مسائل مختلف کانون وکلا را در کشور درک می‌کنیم و در این خصوص باید منصفانه بیش از گذشته به فعالان این عرصه مهم که برای استیفای حقوق مردم و شهروندان در تلاش هستند رسالت خود را جدی انجام دهیم.

پاد گفت: هرچند در خصوص کانون وکلا بعضا برخی کوتاهی‌ها وجود داشته ولی باید همواره قدردان این جامعه باشیم تا نقش خود را در راستای خدمت به مردم و کشور بیش از گذشته انجام دهند و در این اتباط همه در کنار هم تلاش داشته باشیم.

همچنین رییس کانون وکلای دادگستری یزد گفت: توجه جدی دولت به استقلال کانون وکلا جزو مطالبات مهمی است که باید بیش از گذشته در کشور برای تحقق آن در عمل اقدام شود که انجام آن نقش مهمی در اجرایی شدن اهداف این مجموعه دارد.

" محمد حسین جعفری " افزود: تعیین روزی به عنوان وکیل مدافع در تقویم رسمی کشور همانند نامگذاری سایر روزها جزو مطالبات مهم دیگری است که امید می رود دولت سیزدهم و مسوولان برای اجرایی شدن در کشور بیش از گذشته اقدام کنند.

تعدادی از وکلای دادگستری یزد در ادامه این نشست به طرح دیدگاه‌های خود و مطالبات در مباحث مختلف پرداختند.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در سفر ۲ روزه به یزد دیدارهایی با خانواده‌های شهدا، بانوان و اقلیت های زرتشتی و یهودی داشت و در شورای مسکن استان شرکت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار