مشارکت مردمی حصاری در مقابل حمله دشمنان

استاندار هرمزگان گفت: مردم همواره به وظایف خود در دفاع از نظام اسلامی عمل کرده اند و از این رو ما وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه مرکز استان برگزار شد، گفت: مشارکت مردم حصاری برای جلوگیری از حمله دشمنان به ملت جمهوری اسلامی ایران است و مردم همواره به وظایف خود در دفاع از نظام اسلامی عمل کرده اند و از این رو ما وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم.

او گفت: نظام مردم سالاردینی، بستر‌هایی را فراهم کرده است که مردم در مقام تصمیمات نقش داشته باشند و از این بابت مردم قهرمان در همه‌ی رویداد‌های کشور بوده اند و همیشه پای نظام ایستاده اند.

استاندار هرمزگان گفت: از همه‌ی مدیران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران می‌خواهم که از توان در میدان خدمت مردم و میدان دعوت مردم به انتخابات تلاش کنند.

دوستی شورای نگهبان را از برکات نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و افزود: نخستین سد محکم ما در برابر نفوذ، شورای نگهبان است و همیشه بر احراز صلاحیت‌ها عادلانه عمل کرده است.

وی سلامت را راهبردی مهم در انتخابات دانست و گفت: فرمانداران و بخشداران دقت داشته باشند که رای مردم حق الناس است و باید هوشیارانه عمل کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان در دهه فجر افزود: همه مدیران و مسئولان برای این مهم آماده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.