قرارگرفتن امکانات دستگاه‌های اجرایی در اختیار بازنشستگان

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر تکریم بازنشستگان از سوی همه ادارات و سازمان‌ها، گفت : امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی دستگاه‌های اجرایی استان همچون شاغلان در اختیار بازنشستگان قرار بگیرد.

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در نشست هم اندیشی با مدیریت صندوق بازنشستگی و روسای کانون‌های بازنشستگی استان در سالن جلسات فرمانداری، گفت : رسیدگی به مسایل و مطالبات بازنشستگان مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد و در این خصوص یک عزم و اراده جدی را شاهد هستیم.

آمویی اظهار کرد: تکریم بازنشستگان و تجلیل از کار و خدمات آنان به عنوان یک وظیفه همگانی باید فرهنگ سازی شود و احترام و بزرگداشت این عزیزان نباید موکول به یک روز یا یک مناسبت خاص شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه بازنشستگان قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و با مشکلاتی مواجهه هستند، گفت: باتوجه به برگزاری انتخابات در اسفند ماه امسال به عنوان یک رویداد مهم سیاسی در کشور انتظار می‌رود این قشر با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند و به دشمنان اسلام ثابت کنند هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد، ولی پای این انقلاب و رهبری محکم ایستاده اند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در این نشست به ارائه آماری از اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: تا آذر سال جاری حدود ۲ هزار و ۴۰۰ پرونده برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه از سوی دستگاه‌های اجرایی به مدیریت صندوق ارسال شده که مورد بررسی قرار گرفته و احکام آنان در کمترین زمان ممکن صادر شده است.

کاظم نجفی‌نیا افزود: در سال‌جاری به چهار هزار و ۶۶۶ نفر وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون ریالی و به تعداد ۴۴ نفر از فرزندان بازنشستگان که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال وام با کارمزد چهار درصد و با باز پرداخت ۳۶ ماهه پراخت شده که این‌ها بخش کوچکی از خدماتی است که به مشترکین صندوق ارائه شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای بیش از ۴۱ هزار بازنشسته و ۲۶ هزار شاغل کسور پرداز به صندوق بازنشستگی کشوری است.

نجفی‌نیا با بیان اینکه این استان دارای ۲۳ کانون بازنشستگی کشوری فعال که ۱۲ کانون در شهرستان کرمانشاه و ۱۱ کانون در سایر شهرستان‌های استان است، افزود: این کانون‌ها پل ارتباطی بین بازنشستگان و صندوق بازنشستگی و دستگاه‌های اجرایی هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.