پیشکسوت فوتبال درباره برد پر گل تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم فلسطین توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال درباره برد تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی فلسطین در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: به طور مسلم فوتبال ما بهتر از فلسطین است و خیلی خوب بود که ما در دقیقه اول بازی به گل رسیدیم و این موضوع باعث شد که حریف از لحاظ روحی و روانی بهم بریزد. وقتی تیمی زود گل می‌زند شرایطش بهتر می‌شود و از لحاظ روحی و روانی بالا می‌رود و حریف روحیه اش پایین می‌آید. ما هم در ادامه به گل‌های بعدی رسیدیم و در نهایت برنده بازی شدیم.

او افزود: به نظرم در نیمه دوم بازی یک مقدار افت داشتیم و فقط یک گل در این نیمه زدیم و می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و کنترل بازی را بیشتر در اختیار داشته باشیم و کیفیت خود را یک مقدار بالا ببریم، اما این اتفاق رخ نداد و نیمه دوم نسبت به نیمه اول خوب نبودیم، اما در مجموع توانستیم بازی را با اقتدار پیروز شویم. ضمن اینکه ۴ گل از لحاظ روحی و روانی برای ما خوب بود و این شروع خوبی بود برای اینکه قدم اول شرایط را خوب حفظ کنیم و تیم‌های دیگر حساب جداگانه‌ای برای ما باز کنند.

درخشان درباره اینکه تیم ملی ایران برابر تیم فلسطین گل خورد و این نگرانی برای ساختار دفاعی ایجاد نمی‌کند، گفت: بله، البته این گل هم نباید می‌خوردیم و وقتی ما گل نخوریم شرایط روحی و روانی خط دفاع ما بالا می‌رود. وقتی گل می‌خوریم انسجام تیمی مان متزلزل می‌شود و آرامش فکری را از دست می‌دهیم. بهتر است که گل نخوریم، اما در هر صورت ر جریان بازی ممکن است این اتفاق بیفتد و  باید کمترین اشتباه را مرتکب شویم به خصوص مقابل تیم‌های قوی‌تر که این نقطه ضعف برای ما می‌شود اگر با دقت و پوشش لازم بازی نکنیم.

پیشکسوت فوتبال درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی هنگ کنگ را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: این تیم هم نمی‌تواند آن چنان ما را اذیت کند و هم می‌توانیم به راحتی از این تیم بگذریم.

او درباره اینکه به نظرش تیم ملی فوتبال بعد از ۵۰ سال می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، گفت: نه، از اکنون نمی‌توانیم پیش بینی کنیم. ما بازی‌های راحتی در گروهمان داریم و تیم‌های قوی نیستند و فلسطین، هنگ کنگ و امارات  در فوتبال آسیا حرفی برای گفتن ندارند و از اکنون نمی‌توانیم به موضوع قهرمانی فکر کنیم و باید این مرحله را عبور کنیم و بعد با تیم‌های قدرتمند همانند کره جنوبی، ژاپن و عربستان مواجه می‌شویم و تا آن زمان کارمان سخت نیست و به تدریج به آن مرحله می‌رسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار