تعیین تکلیف هیات‌های ورزشی اصفهان تا پایان سال

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: انتخابات هیات‌های اسکی، هندبال، والیبال، زورخانه‌ای، همگانی، ووشو و تکواندو به زودی برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص وضعیت انتخابات هیات‌های ورزشی گفت:  هیات‌های ورزشی تحت نظارت سازمان‌های خاصی هستند و انتخابات آن‌ها طبق قوانین این سازمان‌ها برگزار می‌شود، شرکت‌هایی که گردش مالی قابل توجهی دارند توسط بازرس رسمی بررسی می‌شوند.

جواد محمدی افزود: این فاکتور‌ها عوامل بازدارنده‌ای برای شرکت کاندیدا‌ها در انتخابات هیات‌ها هستند، خیلی از هیات‌ها تک کاندیدایی نبوده است، انتخابات چند هیات ورزشی به دور سوم کشیده شد، انتخابات هیات والیبال به دور مجدد رفت، بر اساس جمعیتی که با یک هیات سر و کار دارند، تعداد کاندیدا‌ها متفاوت است.

او  با بیان این که در مدت یک سال و چند ماه ۲۰ مجمع برگزار شده است، گفت:  انتخابات حدود ۸ هیات در شرف برگزاری است، حدود ۴ هیات برای برگزاری مجمع تعیین وقت شده‌اند، ۴ هیات دیگر نیز در مرحله بررسی نهاد‌های نظارتی قرار دارد و ۲ هیات نیز مراحل ثبت‌نام به پایان رسیده است، با این شرایط شاید تا پایان سال تعداد هیات‌های سرپرست‌دار از تعداد انگشت‌های یک دست کمتر باشد.

محمدی  ادامه داد: انتخابات هیات‌های اسکی، هندبال، والیبال، زورخانه‌ای، همگانی، ووشو و تکواندو به زودی برگزار خواهد شد.

او  در خصوص ماجرای گم شدن پرونده‌ها در هیات‌های ورزشی گفت: در زمان مسوولیت من پرونده‌ای در هیات گم نشده است، یکی از خودرو‌های سازمانی یک بار سرقت شده و  مدارکی هم که داخل این خودرو بوده  به سرقت رفته که این مورد نیز از طریق سیستم قضایی در حال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.