آیا ایران حق پاسخ متقابل به حملات تروریستی را دارد؟ + فیلم

پس از حملات موشکی ایران به مقر تروریست‌ها برخی با این سوال مواجه شده‌اند که آیا آیا ایران حق پاسخ متقابل به حملات تروریستی را داشت؟

حملات موشکی ایران به مقر تروریست‌ها پاسخی به حملات تروریستی انجام شده در داخل ایران بود، اما برخی با این شبهه مواجه‌اند که آیا ایران حق دفاع در مقابل اقدامات تروریستی که علیه کشور انجام شده است را دارد یا خیر؟ که محمد شلتوکی، پژوهشگر حوزه دفاعی به این سوال بطور مختصر توضیح داده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۱۶ ۲۷ دی ۱۴۰۲
بله که دارد رهبری معظم فرمودن دیگه دوران بزن در رو تمام شد وقتی دولت دست نشانده عراق وپاکستان عرضه ندارند وامنیت کشور ما را این گروهک‌ها به خطر می اندازن ایران حق دفاع از تمامیت ارضی خود را دارد وثابت شده آنها دشمنان با موسادواسراییل مستقیم در ارتباط بودن به گفته خودشون وتمام تلویزیون‌های معاند وکارشناسان خود دشمنان ما سند ومدارک داره ایران بی مدرک کار نکرد حق مسلم ماست.
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۹:۵۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
یعنی چه؟؟؟؟!!!!!
اونا بزنن و ما نگاه کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بزنید تا آبا و اجدادشون بیان جلو چشمشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۷ دی ۱۴۰۲
بله دارد.با قدرت باید برخورد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
نحوه عملکرد و پاسخ ما به تروریستها ( آمر و عامل) میبایست به گونه ای باشد که از دید جهانیان این حــق برای ما مشروعیت پیدا کند! وقتی از موشک نقطه زن استفاده می شود وقتی اسناد و مدارک معتبر نشان می دهد محل مورد اصابت مربوط به آمر و یا عامل حمله تروریستی است وقتی برنامه ها و اهداف ما به روشنی بیان می کند که نیت فقط تنبیه تروریستها بوده و ابداً قصد تعرض به خاک کشورهای دیگر را نداریم وقتی شواهد و مستندات نشان می دهد ایران قبلاً و بارها به کشورهایی که تروریستها در آن فعالیت می کنند هشدارهای لازم را برای پاکسازی مناطق آلوده داده و..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۲
ما در زمان جنگ بسیار زجر کشیدیم و هیچکس کمکی به ایران نکرد و دلسوزی نکرد حالا که موشک داریم و میتوانیم پاسخ بدهیم باید انتقام گذشته را هم بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۴:۵۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
بله
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۴:۱۱ ۲۷ دی ۱۴۰۲
درود بر غیرتمندان ایران اسلامی .در مقابل دشمن اگر محکم نایستیم گستاختر میشن.درود بر سپاه و ارتش ایران عزیز و غیرتمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۷ دی ۱۴۰۲
یا داره یا نداره می تونیم انجا م می دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۷ دی ۱۴۰۲
در دنیای امروز که تروریست ها توسط ناتو و امریکا پرورش می یابند و حمایت می گردد باید با قدرت تمام هر نوع تعرضی را پاسخ داد امنیت شوخی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۷ دی ۱۴۰۲
این سوال رو باید از دولت عراق پرسید به صورت رسمی که شما یک کشور اسلامی هستید. چرا باید کانون هاش شرارت در کشور مشا مستقر باشند؟؟؟!!!!!
آخرین اخبار