زنان ورزشکار الگویی برای ارتقای سلامت در جامعه

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: زنان ورزشکار می‌توانند الگوی خوبی برای ارتقای سلامت وسبک زندگی مناسب در جامعه باشند.

عزت رضایی در نشست اعضای شورای شهر سنندج ضمن تقدیر از فاطمه ظاهری برای  کسب رکورد گینس اظهار کرد: افتخار آفرینی این بانوی کرد الگویی برای همه ما در راستای ترویج فرهنگ سلامت است و امیدواریم راه این قهرمانان پرتکرار و درخشان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج معرفی چهره های شاخص به جامعه‌ را یک امر ضروری دانست و گفت:کسب رکورد گینس خانم فاطمه ظاهری در شنای با دست های بسته در آب‌های خلیج فارس، مایه فخر و مباهات مردم کرد و کشورمان است و این چهره ها باید به جامعه‌ معرفی شوند چراکه شناساندن چهره های شاخص ورزشی یک امر ضروری است  و جنبه تشریفاتی ندارد.

وی هدف اصلی تقدیر از چهره های شاخص ورزشی را اینگونه بیان می‌کند: تقدیر از افتخار آفرینان ورزش یک وظیفه ذاتی نمایندگان مردم در پارلمان محلی شورای شهر سنندج است  و می‌توان گفت هدف اصلی ما معرفی  این چهره ها، به جامعه‌ برای تاثیر گذاری بیشتر آنان می باشد.

زنان ورزشکار الگوی خوبی برای ارتقای سلامت درجامعه

در پایان این جلسه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج از فاطمه ظاهری که موفق به طی کردن مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با دستان بسته شده و رکود گینس را به نام خود به ثبت رسانده بود، تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.