شبکه تلویزیونی ایرانشهر راه‌اندازی شد

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: شبکه تلویزیونی"ایرانشهر" با هدف تببین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه این شهرستان، راه‌اندازی شد.

مهرداد جهاندیده   اظهار کرد: این شبکه‌ تلویزیونی با هدف عدالت در تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشریح برنامه آن‌ها و افزایش شور و مشارکت حداکثری مردم از سوی صدا و سیما راه‌اندازی شده است.

وی افزود: داوطلبان انتخابات پیش رو می‌توانند از فرصتی که رسانه ملی در اختیار آنها قرار داده به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و در فضایی سالم و به دور از تنش، خود را به مردم معرفی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر با اعلام اینکه حوزه انتخابیه این شهرستان با ۵۰۲ شعبه، بیشترین شعبه اخذ رای را در سیستان و بلوچستان دارد، ادامه داد: رقابت شایسته در سلامت کامل انتخابات همراه با امنیت از نظر فکری، ذهنی و اجرایی ضروری است و با مشارکت بسیار شایسته و آبرومند وظیفه داریم که در تجلی این معنا بکوشیم.

وی یادآور شد: با توجه به راه اندازی کانال تلویریونی، نامزدهای داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام و استفاده از این ظرفیت به سامانه ستاد تبلیغات به نشانی https://em۱۴۰۲.ir مراجعه کنند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار