ابوشریف در همایش «غزه، نماد مقاومت»:

شاهد مقاومت و صبر افسانه‌ای مردم غزه هستیم

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: در مرحله حساس و مهمی قرار دادیم و در چهارمین ماه مبارزه با رژیم صهیونیستی، شاهد مقاومت صبر افسانه‌ای مردم غزه هستیم.

«ناصر ابوشریف» امروز (شنبه) در همایش غزه، نماد مقاومت با بیان اینکه در مرحله حساس و مهمی قرار داشته و در چهارمین ماه مبارزه با رژیم صهیونیستی، شاهد مقاومت و صبر افسانه‌ای مردم غزه هستیم، گفت: ما نیازمند حمایت همه امت اسلامی هستیم و مردم فلسطین همه تلاش خود را انجام می‌دهند، اما در عین حال نیازمند اطلاع‌رسانی و دعا برای مردم فلسطین هستیم.

وی با بیان اینکه در ۴۵ کشور راهپیمایی مردمی در حمایت از فلسطین برگزار شده است، افزود: براساس آخرین نظرسنجی‌ها، مردم جهان، به صورت بی‌سابقه‌ای از مردم فلسطین حمایت می‌کنند و حمایت خود را از آرمان فلسطین و مسئله قدس اعلام کردند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد: مشکل ما برخی حکام عرب هستند که توطئه می‌کنند و خواستار خلع سلاح مردم غزه هستند و امیدواریم پس از جنگ شاهد یک تغییر در کشور‌های عربی باشیم و از ملت فلسطین حمایت شوند، چون تاثیر مستقیمی در روند مقاومت و مبارزه دارد.

ابوشریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال و با بحران‌های متفاوتی مواجه است، گفت: رژیم صهیونیستی بیش از دو دهه دوام نخواهد آورد و برای شتاب این روند، باید مبارزه را تشدید کنیم، مشکلات بین احزاب و طبقات اجتماعی در اسرائیل زیاد است. یک تنفر بزرگ در آنجا وجود دارد و جایگاه خود را در کشور‌های غربی از دست داده و کشور‌های غربی دیگر مثل سابق از آن‌ها حمایت نمی‌کنند و مردم اروپا دیگر احترامی برای اسرائیل قائل نیستند.

وی تصریح کرد: برای متوقف کردن رژیم صهیونیستی باید یک جبهه قوی تشکیل دهیم، هم اکنون نبرد در نوار غزه ادامه دارد و هر روز شاهد پایداری هستیم ضمن آنکه شاهد همین مقاومت و پایداری در کشور‌های لبنان و عراق یمن هستیم از این رو باید جبهه‌ها را گسترش دهیم و این رژیم را از روی زمین محو کنیم.

در مرحله جدید از نابودی اسراییل هستیم

حجت الاسلام سید هاشم الحیدری از رهبران مقاومت اسلامی عراق نیز در این همایش با بیان اینکه ما در یک جنگ و مرحله جدید از نابودی اسرائیل هستیم، گفت: حضرت امام (ره) با یک فریاد قیام کرد و آن قیام به نهضت تبدیل و در نهایت به حکومت و دولت تبدیل شد و این حکومت تبدیل به یک جبهه مقاومت در کشور‌های مختلف منطقه شد؛ این مقاومت اکنون همان فریاد امام (ره) است که به نام خدا و پیامبر شروع شد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در غزه مستقیم با ارتش اسرائیل می‌جنگد، اظهار کرد: در حال حاضر این جبهه در حمایت از قدس و الاقصی و مقاومت اسلامی به پا خاسته که نماد آن قدس است، اما خیمه و پایگاه آن در ایران است.

این رهبر مقاومت اسلامی در عراق گفت: حرکت یمن به رهبری «سید الحوثی» و دفاع از یمن به عنوان نماد حمایت از مقاومت بر ما لازم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار